Ohlasy na představení Dady box leden-březen 2024

17.01.2024 20:27

Diváci z geocachingových řad nám napsali (zkráceno, upraveno):

„Představení bylo super, všichni herci byli vynikající. Obdivovala jsem, jak mohli z těch pidi stoliček a lehátek vůbec vstát. Za nás opět ale největší potlesk patříl ‚manželce Marii‘. Těšíme se na opakování, určitě ještě jednou na toto představení přijdeme.“

 

„Děkuji za event i další perfektní představení, u kterého jsem se zase skvěle bavil. Tímto souborem jsem nadšený a humor je přesně do mého gusta.“

 

„Představení jsem viděla už před lety. Dnes jsem se dívala staršíma očima a dost jsem se nasmála. Já bych se z toho lehátka nezvedla. Jak to ti pánové dělají? Skvělé herecké výkony.“

 

„Díky za další divadelní event a hlavně pěkné představení. Dadybox mě ze všech tří dosud viděných zaujal nejvíce.

Hra je de facto o dost smutných věcech, ale podaných lehkou rukou, což mám rád. Každopádně jsou to přesně ty chvíle, kdy se člověk od srdce zasměje, ale za pár vteřin si řekne - ale sakra čemu, vždyť takto nikdo nechce dopadnout. Líbilo se mi, že v závěru měl příběh hezké a smysluplné uzavření plynoucí z toho, co dosud zaznělo a bylo k vidění. I když i z toho konce vlastně ve finále opět mrazí...

Už ve Škaloudovi mě zaujal Oto Kovařík, zde rovněž ze všech herců nejvíce (tím rozhodně nechci degradovat veškerý zbytek!). Jeho postavy a naprosto nenucený projev se mi moc líbí. Stručné a výstižné hodnocení amerických akčních filmů, svěřené scenáristou jeho ústům, byla skvělá paralela se včerejším filmovým eventem, kterého jsem se účastnil.

Moc jak za mě osobně, tak i za celý soubor potěšila hojná návštěvnost, tentokrát přišel téměř plný dům. Na všech na jevišti jde vidět, jak každého to hraní pořád baví, platí to jak pro všechny hry, které jsem dosud viděl, tak konkrétně i pro Dadybox, a to i přesto, že hra je v repertoáru už dobrých 13 let (vycházím z ocenění z roku 2011). A toto nadšení se pak pochopitelně v tom nejlepším slova smyslu přenese i na diváky.“

 

Sestra A. Kubešové napsala: „Komedie Dady box nás ohromila. Výkony všech herců, především výkony hlavních rolí, nám na tváři vykouzlily úsměv od ucha k uchu provázený velmi hlasitým smíchem, a to ne jen nám, ale i ostatním divákům v sále. Není to rozhodně poslední hra, na které jsme byli, stali jsme se totiž vašimi předními fanoušky a už teď se těšíme na další představení…“