Pochvala diváka představení "Všivák lázeňský" (10. 1. 2023)

18.01.2023 23:19

Ahoj Pivčo, moc se omlouvám, že jsem nepočkal po představení a ozývám se až dnes. Jako musím říct, že když se začalo zpívat, tak jsem se doslova lekl,… já totiž (krom Jesus Christ superstar) muzikály do toho večera opravdu neměl rád, ale musím uznat, že jste mě fakt moc příjemně pobavili a i Verča děkovala, že jsem ji vytáhl na tak príma představení. Bylo vidět, jak to všechny baví a jak do toho dávají všechno a slečna servírka a hlavní postava byly opravdu excelentní a nakonec jsem docenil hlavní mužské obsazení, které mi přišlo na začátku trochu neslané nemastné – od půlky dál odhodil rukavice (jak se dnes říká) a začal jsem mu to tak divadelně věřit. Tvůj Arab byl vtipný, jen ho tam bylo trochu málo. Pokud nazkoušíte něco nového, tak mě prosím pozvi! Hezký den.

Tomáš Hanzlík po představení „Všivák lázeňský“, 10. 1. 2023